본문 바로가기
카테고리 없음

[뮤지컬악보] Musical "지킬 앤 하이드" 중에서 넘버 <지금 이 순간>

by 주액터스 연기학원 2024. 3. 28.

 

[뮤지컬악보] Musical "지킬 앤 하이드" 중에서 넘버 <지금 이 순간>

 

지금이순간.pdf
0.13MB

 

 


This is the moment <지금 이 순간>

한글 / 영문 가사


This is the moment
This is the day,
When I send all my doubts and demons
On their way!
Every endeavor,
I have made ever
Is coming into play,
Is here and now today

​지금이 바로 그 순간
오늘이 바로 그 날
나의 모든 의구심과 악령을
모두 떠나 보낸 그 때
내가 가져온 모든 열정이
이제 실현되네, 오늘 이 곳에서


This is the moment,
This is the time,
When the momentum and the moment 
Are in rhyme
Give me this moment
This precious chance
I'll gather up my past
And make some sense at last

지금이 바로 그 순간
지금이 바로 그 시간
모든 시간과 순간이 
한편의 시에 담기는 때
이 순간을 나에게
이 소중한 기회를 나에게 주소서
지난 시간을 모으고
결국 무언가를 이뤄야지

This is the moment,
When all I've done
All the dreaming,
Scheming and screaming,
Become one

지금이 바로 그 순간
내가 모든 것을 이룰때
내가 꿈꾸고 계획하고 
외친 것이 하나가 되네

This is the day
See it sparkle and shine,
When all I've lived for
Becomes mine!

​오늘이 바로 그 날
반짝이고 빛나는 것을 보라
내가 살아온 그 이유가
이제 내 것이 되네

For all these years,
I've faced the world alone,
And now the time has come
To prove to them
I've made it on my own

​오랜 세월 동안
혼자서 세상과 부딪혔네
이제 그 시간이 왔네
내가 스스로 만든 것을 증명할 시간이

​This is the moment
My final test
Destiny beckoned,
I never reckoned,
Second Best
I won't look down,
I must not fall
This is the moment,
The sweetest moment of them all

​지금이 바로 그 순간
나의 마지막 시험 
운명이 내게 손짓하네
결코 2등이 될 수는 없네
내려다보지 않으리
떨어지지 않으리
지금이 바로 그 순간
가장 달콤한 순간

This is the moment
Damn all the odds
This day, or never,
I'll sit forever With the gods
When I look back,
I will always recall,
Moment for moment,
This was the moment,
The greatest moment 
Of them all

​지금이 바로 그 순간
이상한 것은 모두 사라져
오늘이 아니면 안 되리
나는 신들과 영원히 함께 앉아
뒤를 돌아보며 항상 추억하리
그 순간 순간을
지금이 바로 그 순간
가장 위대한 순간

 

 

 

댓글